pondělí 25. ledna 2016

Vepřové s mrkví


400 g vepřového masa (plecko)
200 g mrkve
1 menší cibule
1/2 litru vývaru
olej
sůl, pepř
1/2 lžíce hladké mouky
cukr
šťáva z citronu
máslo
 
Na oleji osmahneme dozlatova nadrobno nakrájenou cibuli.
Omyté a osušené maso nakrájíme na kostičky.
Přidáme k cibulce a restujeme, dokud se maso nezatáhne.
Poprášíme hladkou moukou a ještě chvíli restujeme.
Dle chutí osolíme a opepříme, zalijeme větší částí
vývaru a dusíme zhruba 35 minut.
Přidáme na kolečka nakrájenou očištěnou mrkev.
Dolijeme zbytkem vývaru a dusíme do změknutí masa i
mrkve, zhruba 20 minut.
Dochutíme cukrem a citronovou šťávou.
Nakonec zjemníme lžící másla.
Podáváme nejlépe s bramborem.
 
Dobrou chuť

 
Děkuji za milou návštěvu.


6 komentářů:

  1. Mňam, dlouho jsem neměla. Děkuji za připomenutí. Pohodový den! D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že můžu inspirovat :-). Hezký den R.

      Vymazat
  2. Renátko, už jsem ho dlouho nedělala, děkuji za připomenutí.
    Moc se mi libí tvá neděle - jak les, tak ta fazolovka :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, procházka byla skvělá, jen toho sněhu by mohlo být více. Měj se krásně R.

      Vymazat
  3. Vařím úplně stejně a vepřové v mrkvi milujeme :-).
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vařila jsem to poprvé a úplně mě překvapilo, jak skvostně to chutnalo :-). Pěkný víkend R.

      Vymazat