pondělí 27. března 2017

Z nouze ctnost

Neděle byla ve znamení velkého jarního úklidu.
Měnila se dekorace, sprchovaly květiny a hlavně umývaly okna. Tuto činnost opravdu nesnáším, neboť ať dělám, co dělám, tak na oknech jsou vždycky šmouhy :-(.
A umývat čtyři velká francouzská okna, to je taky pěkná fuška. 
Naštěstí tu námahu pak vyrovná krásný pohled z oken a příliv sluníčka :-).

Takže pro samou práci na vaření pravého nedělního obědu s polévkou, hlavním chodem a moučníkem jaksi nezbyl čas. 
 Navíc ani zásoby v chladničce nebyli nikterak valné. 
Při bližším ohledání chladničky jsem vytáhla domácí vajíčka a slaninu, kuřecí řízky a zbytky zeleniny a přemýšlela, co s tím.

A výsledek stál opravdu za to.... 

 Děkuji za návštěvu a přeji krásné jarní dny.

6 komentářů:

  1. Renatko, myslím, že si vykouzlila parádní oběd a plus hotová okna - buď na sebe pyšná!
    Přeji hezké dny, Helena

    PS: na okna používám aku stěrku od Kärcher, je to hned a bez šmouh!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, moc děkuji :-). Tu stěrku vyzkouším, protože jak jsem se ráno dívala proti slunku, budu muset odpoledne vzít hadr do ruky ještě jednou :-D. Krásné jarní dny

      Vymazat
  2. Proč z nouze ctnost? Vypadá to báječně, dala bych si říct.
    Do oken jsem se ještě nepustila, ale už bych měla. Snad do Velikonoc to stihnu. Myji jeden den v patře, druhý v přízemí a pak se rozplývám štěstím, že mám hotovo.
    Mějte krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-). Byla jsem tak nabuzená tím slunkem, že jsem to chtěla stihnout všechno jeden den, jen ten druhý jsem málem nevstala :-). Pěkný den

      Vymazat
  3. Luxusní obídek :) Závidím umytá okna, mě čekají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-). Taky jsem ráda, že už to mám z krku. Krásné jaro

      Vymazat